Dodge Durango & Dakota (00-04) Repair Manual Haynes

Tec-Verlag GmbH
Artikel Nr: Hayn30022
ISBN-Nummer: 9781563926778
Verlag: Haynes Repair Manuals
In stock
33,90 €
Inkl. 7% MwSt., zzgl. Versandkosten
Versandgewicht: 0.95 kg

Verfügbarkeit: Sofort versandfertig, Lieferfrist abhängig von der gewählten Versandart 2-5 Werktage mit DHL innerhalb der BRD

Modelle: Dodge Durango (2000 thru 2003) and Dodge Dakota (2000 thru 2004) Pick-ups

PLEASE NOTE that this manual is intended for vehicles built to US specifications and do not cover diesel models unless specifically stated.

Artikelart: Reparaturanleitung

Behandelte Reparaturgruppe: Gesamtes Fahrzeug

Ausgabe: 2016

Seitenzahl: 352

Artikelzustand: Neu

Sprache: Englisch

Modelljahre: 2000-2004

Nur noch 1 auf Lager

Beschreibung

Produktdetails zu Dodge Durango & Dakota (00/04) Repair Manual Haynes mit 352 Seiten

Haynes Reparaturanleitungen zählen zu den erfolgreichsten auf dem Markt und sind sowohl für Hobbyschrauber als auch für Mechaniker der unverzichtbare Ratgeber bei allen Fahrzeugreparaturen. Pflegen, warten, reparieren - alle Arbeiten sind detailliert beschrieben und durch viele Abbildungen erläutert.

Written from hands-on experience gained from the complete strip-down and rebuild of the car, Haynes can help you understand, care for and repair your car. We do it ourselves to help you do-it-yourself, and whatever your mechanical ability, the practical step-by-step explanations, linked to over 900 photos, will help you get the job done right. Regular servicing and maintenance can help maintain its resale value, save you money, and make it safer to drive.

Introduction
Chapter 1: Tune-up and routine maintenance
Chapter 2: Part A: Four-cylinder engine
Chapter 2: Part B: V6 and 5.2L/5.9L V8 engines
Chapter 2: Part C: 4.7L OHC V8 engine
Chapter 2: Part D: General engine overhaul procedures
Chapter 3: Cooling, heating and air conditioning systems
Chapter 4: Fuel and exhaust systems
Chapter 5: Engine electrical systems
Chapter 6: Emissions and engine control systems
Chapter 7: Manual and automatic transmissions, transfer case
Chapter 8: Clutch and driveline
Chapter 9: Brakes
Chapter 10: Suspension and steering systems
Chapter 11: Body
Chapter 12: Chassis electrical systems
Wiring Diagrams

Englisch, inkl. 32 seitigen technischen Wörterbuch deutsch/englisch als Download